چاپ فلزات با بهترین کیفیت و قیمت مناسب | مارک سازان

چاپ فلزات

چاپ فلزات به سبب ویژگی های مختلف، در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرند. استفاده از فلزات به تهیه و تولید محصولات و ابزارآلات محدود نمی‌شود. مقاومت و درخشندگی فلزات در حوزه تبلیغات و پلاک سازی نیز بسیار حائز اهمیت است. تابلوهای ورودی ساختمان ها، تابلوهای سر در دفاتر، تابلوهای راهنما در ادارات و بیمارستان ها، تابلوهای تبلیغاتی و حتی تابلوهای تزئینی با بهره گیری از چاپ فلزات تهیه و تولید می‌شوند.

چاپ فلزات به دلیل مواد با دوام و مقاوم ، طول عمر بسیار زیادی دارد. به نظر می رسد حتی بعد از 20 سال کاملا این نوع چاپ جدید به نظر برسد.
چاپ فلزات علاوه بر ماندگاری ، در برابر خراش ، ضد آب هستند. درست است: بدون نگرانی از خراب شدن، به طور مثال تصاویری که به صورت چاپ بر روی فلز انجام شده است را می توانید در هر مکان دلخواه نصب کنید. می توانید خیالتان راحت باشد و بدانید که این پلاک کاملا بدون نقص و سالم باقی می مانند.

چاپ فلزات در ایران

چاپ فلزات به معنی انتقال هر نوع تصویر گرافیکی بر روی متریال مورد نظر می باشد. این تصویر گرافیکی می تواند از یک حرف یا یک تصویر حرفه ای باشد. اگر در اطراف خود نگاه کنید محصولات زیادی در این زمینه را خواهید دید که از این تکنیک استفاده کرده اند. با توجه به پیشرفت چاپ در صنعت فلزات می توان در انواع گوناگون و در ابعاد مختلف اشکال گوناگون چاپ کرد.

همچنین به دلیل شکل پذیری فلزات می توان از تکنیک برجسته سازی در آنها نیز استفاده کرد که تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی و نتیجه کار دارد. چاپ فلزات برای صنعت های کوچک و بزرگ کاربرد دارد، می توانید اشکال و طرح های خود را بر روی فلزات چاپ نمایید. همچنین دارای کارایی گسترده ای می باشند که از چاپ برند تا چاپ ویژگی های یک محصول می توان برای آن برشمرد.

چاپ فلزات چیست؟

این نوع چاپ که به شکل معمول بر روی تین پلیت انجام خواهد شد معمولا از مراحلی را شامل می شود که در طی این مراحل چاپ بر روی فلز انجام خواهد گرفت، ابتدا باید لاک زنی انجام شود این عمل لاک زنی به این دلیل انجام می گیرد که چاپ از نظر شفافیت بسیار شفاف و هم چنین دارای کیفیت مناسبی از چاپ باشد بنابراین روی فلز مسطح یک لایه لاک زنی سفید رنگ انجام می گیرد.

این نوع لاک زنی برای اینکه سطح فلز بسیار مقاوم باشد انجام شده و به همین دلیل است که چاپ فلزات سال های زیادی بدون برداشت هیچ گونه خشی مقاوم باقی خواهد ماند، در مرحله اول با سطحی براق و درخشان روبرو شده و سپس به مرحله دوم رفته یعنی چاپ بر روی فلز که دقیقت ترین مرحله مورد نظر هر چاپگر در چاپ فلزات است، در این قسمت طرح باید کشیده شود، هم چنین عملیات ورنی زنی نیز در این بخش انجام شده برای اینکه سطح کار براق یا مات شود، بنابراین عملیات ورنی زنی دارای دو عملکرد است که این دو عملکرد نیز باعث مقاومت سطح فلز می شود. مرحله آخر پخت است که در کوره های طویلی این نوع پخت انجام می شود.

دستگاه های چاپ روی پلاک

پروسه چاپ فلزات توسط دستگاه های گوناگون انجام می‌شود. انتخاب نوع دستگاه مورد استفاده در چاپ ورقه ی فلزی، به عوامل مختلفی چون؛ ابعاد ورقه ی فلزی، طرح مدنظر، جنس فلز و هزینه ی چاپ بستگی دارد. دستگاه های چاپ روی ورقه های فلزی و تین پلیت ها شامل انواع زیر می باشند.

دستگاه چاپ افست
دستگاه چاپ سیلک
دستگاه چاپ لیزری
دستگاه چاپ هیلو
دستگاه چاپ الکتروشیمیایی
دستگاه چاپ فلکسو

برای چاپ فلز در تعداد محدود، از چاپ دیجیتال بهره می‌گیرند. در حالی که برای تعداد بالا، از دستگاه چاپ سیلک بهره می‌گیرند. روش های الکتروشیمیایی و لیزر برای سفارش های تلفیق حکاکی و چاپ مورد استفاده قرار می‌گیرند. ماندگاری طرح ها ی این روش بیشتر از طرح های دیگر است. چاپ افست در زمینه ی چاپ ورقه های فلزی از محبوبیت بالایی برخوردار است. اجرای سریع، مراحل آسان و قیمت مناسب از ویژگی های بارز این روش می باشد. چاپ افست روی فلزات مشابه چاپ افست روی کاغذ است.

کاربرد و موارد مصرف چاپ روی فلزات

چاپ بسته بندی از جمله چاپ بر روی قوطی فلزی از بیشترین و مهم ترین موارد کاربرد چاپ فلزات می‌باشد. این کار طیف بسیار وسیعی از انواع قوطی ها را در بر می گیرد. از جمله آن ها می توان به قوطی مواد غذایی، قوطی روغن، کنسروها، کمپوت ها و سایر مواد اشاره کرد. با این کار می توان توضیحات و نکات لازم جهت مصرف و یا استفاده مواد درون قوطی را با مصرف کننده در میان گذاشت. هم چنین با تبلیغات در گوگل و ایجاد طرح اختصاصی از جمله برند می توانید خود را از سایر رقیبان جدا کرده و محصولات خود را به صورت ویژه به دیگران معرفی کرد.

بخشی از فعالیت های چاپ فلزات مجتمع مارک سازان عبارتند از :

تولید مارک فلزی از قبیل مارک  آلومینیوم،مارک استیل،مارک برنجی،پلاک استیل،چاپ بر روی فلزات

مارک های ژله ای نرم و خشک بصورت درجه یک – دو و سه با توجه به نیاز مشتری گرامی

تولید و چاپ انواع لیبل و برچسب در ابعاد مختلف و مورد نیاز صنعت خودرو سازی

تولید انواع مارک پی وی سی ،مارک متالایز،مارک نقره ای،مارک طلایی

تولید انواع لیبل پلی کربنات در ابعاد مختلف با توجه به نیاز مشتری عزیز

تولید و چاپ انواع مارک های کروم

تولید مارک های 3G

تولید مارک های ریخته گری و زاماک

تولید و چاپ انواع مارکهای پارچه ای و EBS

برای مشاوره از نحوه سفارش چاپ و تولید محصول با کارشناسان ما و شماره 02166304499 در تماس باشید.

پلاک های صنعتی در ابعاد بزرگ و با توجه به نیاز و سفارش مشتریان گرامی طراحی و تولید میشود.

تولید و چاپ پلاک آلومینیوم با قابلیت انعطاف پذیری بالا بصورت برجسته تولید میشود از کاربرد این نوع پلاکها میتوان به پلاک شهرداری و پلاک درختی اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
تماس با مدیریت